Monday, June 21, 2010

Hii hoii selamat pagi Malaysia!

Assalammualaikum. Taknak jawab sudah, nama kau Dolah boobies kau sebelah! Eh sejak bila pulak lelaki boleh ada boobies ni ? Ok memanglah lelaki pun ada tapi ish lelaki punya tu pun kita panggil boobies jugak kea ? Ok nak buang kekalutan ni, meh tukar nama dia jadi Bedah. Hohoho. Eh apesal tiba-tiba topik macam lucah sikit ni ? T_T Ampun, pagi-pagi macam ni selalu merepek sorang-sorang. Tsk tsk. T_T Apa boleh buat ? Semua orang dah tidur. Nak layan bola sorang-sorang macam tak best sebab ini malam Parvin balik rumah dia jadi tak boleh nak wuhuuu wohooo wehuu dengan dia kot kot kalau kekasih number enambelas saya - Kaka jaringkan bola yang bulat menawan tu. T_T


Nak tau satu rahsia tak ? Ewah ewaaaaah.. Sebut rahsia jea, duk terbuntang mata tu terbeliak ehhh. Biase ehhhh.. eyppppp! OK dah cukuplah beraksi macam ibu mithali yang marah marah manja dekat anak dia, Diana. Tolonglah, bukan masa kau untuk berangan sebab boipren pun hang takdak! choyyyyy! =.=' Ok ok yea saya nak bagitau satu rahsia lah ni! Ish cubalah jadi macam Sabariah tu haa bersabar jea penuh setia menanti. Uhuk uhuk. XD Oh ok ok hampir terpesong macam ayah pin pulak. Sebenarnya kan, dari setengah jam yang lepas saya duk main lagu Masih by Flop Poppy & Selamat Ulang Tahun Sayang by Imran Ajmain. Amboiii kemain lagi lagu yang dia dengar tu. Tangkap air leleh gituu. Hikhikhik. :D


Halamaaaak! Hang susah kaaa cheq dengaq lagu niii ? *marah tibe-tibe sebab baru lepas fasa bulan datang. Terbalik plak, hormon sepatutnya tak betul bila bulan singgah bukan bila bulan dah balik. Eheh. Kena pi check doktor niii. Adoi HOSPITAL LAGI. T_T' OK tipu jea. Huahuahua! OK serious! OK. Saya pun taktau lah awatnyaa kepala ni duk layan lagu tu suma. Nak kata duk teringat rindu rindu sayang dekat 'dia' emm taktaulah nak habaq lagu mana. Bukan ada guna pun kalau cakap 'ye saya rindu dia! uwaaa!' Ok tipu lagi. Peaceee. Hohoho. (Y)


Semenjak dua tiga empat puluh ribu menjak ni kan, otak duk teringat dekat 'dia'. Ok ni betul tak tipu cayalah wa. ERKK. =.=' Ntahlah nak habaq lagu mana tapi dekat dalam kepala ni duk main balik gambaq-gambaq dulu. Haishhhhh.. SERABUTKEPALAOTAK! =.=' Awatnya duk teringat ni, Diana ? Sebabnyaa, tadi duk bukak konon kemas carik buku yang kosong nak pakai buat pi kelas nanti, lepaihtu terjumpa satu buku ni. Duk penuh dengan surat konon nak bagi dia bila dah habis SPM konon tanda setahun cheq berani harungi liku-liku hidup pelajaq asrama. Tapi niat tak kesampaian, kali terakhir jumpa dia(seminggu lps SPM tamat. ceh TAMAT. KENOT GO. :p) dah berkobar-kobar nak bagi dia tapi ish kalut sangat masa tu, konon dah lambat nak jumpa dia alih-alih buku tu tertinggal tapi rupanya cheq sampai tempat yang dijanjikan tu AWAL GILA NAK MAM hang tau dak! =.='


Buku tu sangat tebal. Tulis tiap-tiap hari sampai setahun pun dak penuh jugak. Baguih sungguh. Jimat duit. Kalau tak silap cheq, murah jaa buku tu. Boleh beli di Tesco berdekatan anda. Dapatkan sekarang juga! Ceh dah macam duta Tesco duk promote barang diaaa. Nak buat lagu manaa, kununnya Tesco tu rumah kedua Mama. Dahhh pulaaak, Mama yang kena. Hohoho. :p Dalam buku tu, cheq duk tulis merepek merepek apa jadi hari-hari dekat hostel sebab kunun nak teghaaai jadi budak baik takmau bawak fon. Tapi dak aihhh, bawak jugak fon. Sampai almost nak kantoi dah, tapi pandai naaa sorok. :p


Tapi kan, cheq tak penah habaq dekat 'dia' ka, kawan-kawan ka pasal buku tu. Rahsia kununnyaa. Hohoho. :p Tapi haih, sampai mati lah eh sampai laa ni lah jadi rahsia. Lepas orang duk baca karangan ni, dah tak jadi rahsia dah. Hihihi. :D


Oh tadi kawan lama cheq, kawan dormmate dulu habaq yang kakaq dia sama course dengan cheq dekat kolej cheq nanti. Kiranya senior cheq lah dah nama pun 'KAKAQ' dia kan. Mestilah lagi tua dari cheq. Eheh. Wowwww tak sabaq dah nak masuk ni! :D


Eh kenapa Diana duk cakap Penang nii ? Sebabnyaa cheq duk ngidam jejaka Utaghaaa. Tapi bukanlah MAMAK naaa. Dak aih tamau lah mamak. Melayu tulen lah kalau bolehh. Hihihi. :p


Dahlah. CHEQ MENGANTUK LAH! :D

1 comments:

naz said...

kenangan mana boleh buang :)