Monday, June 21, 2010

Bila wtf moment menjelmakan diri, aku jadi gila sendiri.

Assalammualaikum! (hati marah pun kena bagi salam jugak. uhuk.)


Tadi niat dihati nak tulis surat cinta yang wajib kena buat tu. Kalau tak buat kang, nak makan apa dekat kolej kalau tak dapat duit elaun. T_T Ish suka merasuah betul lah MARA ni. Nak main cintan-cintun dulu baru nak bagi duit. Ok tipu jea. Dah mula merepek lagi Cik Diana ni. Ish. =.='


Ok sambung balik. Tadi niat di hati nak mengaranglah surat cintun tu. Tapi Ya Allah, hati tengah mengalami wtf moment. Sumpah seranah semua keluar. Bukan sumpah jea, sampah semua kena baling haa. Ok tipu lagi. Apa yang dimarah kan sangatnyee tu ? Sebab aku tengah duk pilih baju kurung nak bawak pi kolej nanti, tapi Mama keep on giving me excuses kata baju ni tak elok pakai hari-hari lahh, bla bla bla.. Aku cakap nak beli baju yang aku pilih haritu, tamau bagi. Sekarang bila aku duk pilih baju mana nak bawak, macam-macam alasan dia bagi. HAISHHH!


Lepastu, taktaulah awatnya dengan Mama ni, harini duk tapaham apa ku cakap. Aku cakap lain, dia faham lain. Apesal ni Ma ? =.=' OmaiGod! Its in the blood! Baru sekarang aku faham kenapa aku duk takpaham apa orang selalu nak explain dekat aku. T_T


Lepastu, si 'monster' dekat rumah ni duk buat perangai lagi. Duk cucuk cucuk, kang aku bagi 'abugen' kang. Free jea dapat tapayah nak belakon dalam katun tu haa. =.=


Harini sume orang buat 'jari tengah' dekat aku! *wtf moment tak habis lagi. =.='

0 comments: